poniedziałek, 10 czerwca 2013

Chce kochać i być kochana...


Dla Agnieszki Włodarczyk, czyli niezapomnianej Wiki Potoczny z "Plebanii" oraz Anny Bilewskiej Z"Pierwszej Miłości", miłość zawsze była najważniejsza w życiu. - Chcę kochać i być kochana - mówiła w wywiadach...
- Kiedyś myślałam, że nie mogłabym poświęcić kariery dla miłości. Dziś wiem już, że miłość jest najważniejsza i gdy przychodzi, trzeba bardzo o nią dbać – twierdzi Agnieszka. /Agencja W. Impact

Agnieszka Włodarczyk nie jest kobietą, która zmieniałaby mężczyzn jak rękawiczki. Przed tym, jak na planie "Pierwszej miłości" poznała Mikołaja Krawczyka, czyli serialowego Pawła Krzyżanowskiego, była poważnie zakochana tylko... dwa razy!- Chciałabym mieć kiedyś taki dom, jaki miała moja babcia, która z dziadkiem była aż do śmierci. A wcale nie jest łatwo spotkać mężczyznę na całe życie... - mówiła Agnieszka kilka lat temu tuż po rozstaniu z Rafałem Kosińskim, z którym związana była przez cztery lata.Rafał był pierwszą wielką miłością aktorki. Planowali nawet ślub, ale okazało się, że ich uczucie nie przetrwało próby czasu. - Szukałam w Rafale tego, czego on po prostu nie mógł mi dać. Chciałam, żeby był dla mnie wszystkim, a on jeszcze się nie wyszumiał - twierdziła w wywiadzie.Po rozstaniu z Rafałem Agnieszka Włodarczyk dość długo była samotna. Plotkowano co prawda o jej rzekomych "romansach", ale żadna z tych plotek nie okazała się prawdziwa. Dopiero gdy w jej życiu pojawił się Jakub Sićko, znowu poczuła się szczęśliwa. I znowu planowała ślub... Niestety, także ten jej związek nie okazał się trwały i po kilku latach po prostu się rozpadł.Mikołaj Krawczyk jest trzecim mężczyzną, który ma szansę poprowadzić Agnieszkę Włodarczyk do ołtarza. Oboje są pewni, że będą razem do późnej starości i stworzą pełen miłości dom.- Kiedyś myślałam, że nie mogłabym poświęcić kariery dla miłości. Dziś wiem już, że miłość jest najważniejsza i gdy przychodzi, trzeba bardzo o nią dbać - twierdzi Agnieszka.
Agnieszka Włodarczyk sama siebie nazywa monogamistką i twierdzi, że chce być do końca życia z tym mężczyzną, któremu złoży przysięgę małżeńską. Dwaj pierwsi partnerzy aktorki widocznie na to nie zasługiwali...
          Agnieszka Włodarczyk i Mikołaj Krawczyk /Baranowski Michał  /AKPA







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz