sobota, 6 lipca 2013

Aleksandra Kisio powraca do obsady serialu oraz Aneta Zając na diecie ;)


Zła Przyrodnia Siostra :
Aleksandra Kisio po raz pierwszy w PM zobaczyliśmy parę lat temu.W kilku odcinkach epizodycznie wcieliła się w nieślubną córkę Karola Wekslera. I o ile wtedy Agata wywarła jak najlepsze wrażenie tym raezm pojawi się w roli czarnego charakteru. Komu będzie chciała zagrozić? Siostrze? Ojcu, a może macosze? Tego dowiemy się po wakacjach.
                               
                                                      
Aneta Zając: LightBox to dieta dla zapracowanych mam:
„Zestawy LightBox są dla mnie dużym ułatwieniem w codziennym życiu. Jestem bardzo zapracowaną mamą. Sprostanie roli podwójnej mamy jest tym trudniejsze, że nagrania kolejnych odcinków serialu odbywają się aż we Wrocławiu. Dzięki diecie LightBox, która towarzyszy mi o różnych porach dnia, nie tylko w podróży, mam więcej czasu dla moich synów, a także większą kontrolę nad tym ile, kiedy i co jem."
To jest już 200 post. Chciałam podziękować wam za współpracę iza to, że ciągle odwiedzacie mojego bloga... mam nazieję, że wytrzymamy razem jak najdłuzej ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz